Qander is een website die het voor gebruikers mogelijk maakt om online hun zaken te regelen. Met de website kan men in één oogopslag alle informatie over hun producten bekijken en gemakkelijk hun gegevens wijzigen. Het aanvragen van een lening is ook mogelijk op de website van Qander. Indien men voor een grote aankoop staat of extra geld achter de hand wil hebben, dan biedt Qander de optie om een lening aan te vragen. Deskundige tussenpersonen bij Qander zullen de gebruiker adviseren om verstandig te lenen met interessante rentetarieven en verschillende soorten leningen beschikbaar. Bijvoorbeeld een Persoonlijke Lening, Flexibele Lening en Zeker Lening zijn beschikbaar voor klanten. Qander heeft een hoge klantwaardering, Dit komt doordat de website betrouwbaar en verantwoord lenen aanbied.

Op de website van Qander kunt u ook eenvoudig uw lopende leningen beheren. Hiermee kunt u inzicht krijgen in de status van uw lening, de aflossing en de rente. Ook kunt u hier eenvoudig extra aflossen of de lening aanpassen.

Qander heeft ook een goede klantenservice, waarbij men op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur terecht kan voor vragen over hun producten of diensten. De klantenservice van Qander staat klaar om u te helpen met al uw vragen. Daarnaast kan men ook altijd een e-mail sturen naar [email protected]


Qander Reviews

    waardeloze helpdesk en admin

    snel extra afgelost op lening.
    saldo minder dan 50% van het oorspronkelijke bedrag. maar de afgeschreven rente is niet verminderd.
    mail gestuurd, belofte: antwoord binnen 2 dagen.
    geen reactie.
    2x gebeld. de helpdesk kan niets doen. alleen een terugbelafspraak maken. wat ze vervolgens niet doen.
    slechte ervaring.

    Waardeloze Helpdesk.!!!

    Ik bel Quander met een simple verzoek. Wat betaal ik netto als ik op een bepaalde datum mijn lening wil aflossen. Ik kan NIET direct gehoplen worden, alleen met een terugbelafspraak en want denk je. Er wordt niet teruggebeld binnen het afgesproken termijn van 48 uur, ook niet daana. Ik bel weer en krijg WEER een zeer onvriendelijke dame aan de lijn, die mij alleen maar kan vertellen dat zij er weinig aan kan doen dan alleen een, ja je raad het al, een terugbelafspraak inplannen, wordt ik binnen 48 uur teruggebeld, nou, dus weer niet he.!!\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nGeef je verdorie aan de lening te willen afbetalen, wordt je zo behandeld.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nGEEN goed woord voor over.!!!

    Sterke punten
    Waardeloze helpdesk, hebben maar 1 nummer, geen keuze menu om naar juiste afdeling te verbonden worden, zeer onvriendelijke medewerkers, kunnen alleen maar een terugbelafspraak inplannen en vervolgen NIET terugbellen.!!!

    Geniepig bedrijf

    Heb in december 2019 met mijn man een lening gekregen bij qander en die liep over 5 jaar ,plots overleed mijn man in maart 2020 en ondanks mijn klein weduwe pensioentje iedere maand €266,44 afgelost en door iedere euro om te draaien voor dat ik hem uit geef heb ik al zoveel afgelost zodat ik nog maar 11 maanden hoef te betalen om van die lening af te zijn . Nu zonder mij aan te schrijven of een imail te sturen hebben ze mijn rest lening naar een andere overgedaan , en van die andere heb ik nu een negatieve Bkr aan mijn kont hangen ben 70 jaar en ik ben woest hoe Qander met mensen om gaat het is schandalig het is dat ik 1 ster moet geven anders hadden ze van mij 00000000000 gekregen

    Waardeloos

    Meerdere malen verzocht mijn rekeningnummer te wijzigen. (simpel verzoek zou je denken).
    Bij veel bedrijven wordt dit gewoon online gedaan, maar bij Qander niet.
    Ze wijzigen het gewoon niet!.
    Wel achterstandsrente in rekening brengen, omdat zij steeds van het verkeerde rekeningnummer incasseren moet ik elke maand weer contact met hun opnemen. In eerste instantie word ik gebeld door hun automatische belsysteem dat ik een achterstand heb (wat door hunzelf komt), daarna moet ik dus de telefoon pakken (waar ik nogmaals aangeef dat ik wacht dat zij het rekeningnummer wijzigen).
    Het is dat je 1 ster minimaal moet geven, maar dat is eigenlijk nog te veel, had liever 0.00000001 ster gegeven van de 5.
    Nu ben ik het zat, na een half jaar en schrijf ik maar een negatieve review.

    Zwakke punten
    zo'n beetje alles, maar vooral de service is waardeloos.

    slechtste bedrijf ooit

    Dit is echt het slechtste bedrijf ooit, denken totaal niet mee, kunnen nergens mee helpen en bovenal hebben geen verstand van zaken! Het duurt allemaal zooooooooooooooooooooooooooooo lang ongelooflijk!

    Sterke punten
    niet luisteren naar de klant

    Zwakke punten
    geen advies kunnen geven of meedenken

    Meest verschrikkelijke dienstverlening

    Beloftes worden niet nagekomen... 'we gaan het uitzoeken' 'we bellen u terug' tot aan bkr-registraties toe, wat een verschrikkelijke leugenaars.

    Zwakke punten
    Valse beloftes
    Belabberde administratie
    Niet in staat om problemen op te lossen

    Geen service

    Al jaren een Lopende lening bij Qander, geen dag achter gelopen met aflossing. Gezien de lage rentestand kreeg ik via mijn intermediair een aanbod met lagere maandlasten maar een langere looptijd. Daar op ingegaan en akkoord gegeven. Toen werden er stukken gevraagd. Geen andere situatie dan vorige lening. Nu ineens allerlei beperkingen en lening afgewezen onder het mom van overkreditering. Echter in nieuwe situatie zou ik 200 euro pm minder betalen. Dus lagere kredietlast. Maar Qander weigert de lening over te sluiten tegen een lager rentetarief met als reden angst voor overkreditering.

    Bank die meet blijkbaar met 2 maten

    Lening aanvraag . Krijg eerst goedkeuring. Vervolgens moet ik stukken aanleren. Zijn gaan niet accoord met sommige transactie terwijl ik daar met andere stukken een verklaring kan geven. Ik moet dan een nieuwe maand overzicht aanleveren. Er staan verder geen enkele transactie erop die voor twijfel kan zorgen. Toch wordt de aanvraag afgekeurd. Ik moet over 3 maanden weer aanvraag indienen. Mijn achternaam is helaas geen Janssen... wellicht was mijn aanvraag dan wel goedgekeurd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Meet met 2 maten naar mijn mening.

    Een grote boevenbende

    De administratie van Qander is een grote puinhoop, weten zelf niet waar ze mee bezig zijn, door dubbele afschrijving van Qander in de problemen gekomen na veel heen en weer gebel een regeling getroffen en toch nog constant dreigende post dat ik gelijk alles moet betalen en dat ze me aanmelden bij de BKR,
    MENSEN BEDENK U GOED VOOR DAT U MET DEZE HARTELOZE BOEVENBENDE IS ZEE GAAT

    Sterke punten
    Jammer genoeg moet je minimaal 1 ster geven maar die verdienen ze niet eens, want ze hebben beslits geen sterke punten

    Zwakke punten
    TEVEEL OM OP TE NOEMEN

    Qander de Stalker

    Dit bedrijf valt je altijd lastig met bel robot software als je een dag te laat betaald.

    5 x per dag, elke dag. Ook als er verder geen enkele achterstand is en een net betalingsverleden.

    Ook als je via ideal betaald houden ze eerst je geld 4 werkdagen vast voor ze het in mindering brengen.

    Zeer vreemd bedrijf, erg asociaal.

    Sterke punten
    Zou geen sterke realistische punten weten.

    Zwakke punten
    Als je als klant binnen gehaald bent dan leer je een heel ander bedrijf kennen.

Bezoek Qander

Schrijf een review