Leugenaars!!

Begin oktober 2018 heb ik een aanvraag ingediend voor een persoonlijke lening. Alle formulieren opgestuurd, de ook direct in orde werden bevonden en binnen 24 uur stond het geld op mijn rekening. Hiervoor alle lof!! Toen begon echter het gesjoemel. Ongeveer 2 weken later kreeg ik een email, dat Findio de rentetarieven had verlaagd. Onder de noemer niet geschoten is altijd mis, heb ik telefonisch contact opgenomen met Findio en gevraagd of ik ook voor renteverlaging in aanmerking kwam. Er werd mij direct gezegd, dat dit het geval was en dat men, doordat men pas kortgeleden mijn documenten had ontvangen, alleen een nieuw contract hoefde te ondertekenen. Ik zou hier dezelfde dag nog over terug gebeld worden. Ik werd echter niet gebeld! Uiteindelijk bijna een week later maar zelf weer gebeld. 's-Morgens dezelfde medewerker weer aan de lijn gehad en het contract zou direct opgestuurd worden. 's-Middags nog geen contract en zelf maar weer gebeld. De reactie:"Heeft U het contract niet ontvangen? IK heb het vanmorgen verstuurd. Ik ga het alsnog een keer versturen!" Paar uur later nog geen contract en weer gebeld. Reactie:"U komt niet in aanmerking voor een renteverlaging. U moet eerst een half jaar betaald hebben en dan gaan wij kijken of U een renteverlaging kunt krijgen. Als ik nu een nieuw contract stuur, wordt het rentepercentage 5,9 %. Aangegeven, dat ik dan over deze belachelijke gang van zaken een chef wilde spreken. Deze was er nu niet en zou mij de volgende ochtend terug bellen. Deze gaf alleen aan, dat hij de gang van zaken betreurde, maar er verder ook niets aan kon doen. Hem ook al aangegeven, dat ik begreep, dat een eventuele renteverlaging voor mij misschien niet mogelijk was, maar dat ik de gang van zaken en het gelieg door de medewerker belachelijk vond. Ook gezegd, dat een persoonlijke lening iets is op basis van vertrouwen en dat dit bij mij volledig weg was. Hierop heb ik contact gezocht met mijn vorige kredietverstrekker Geldshop. Deze gaf mij aan, dat ook zij de rente hadden verlaagd en dat men mij een rente aan kon bieden van 0,1 % lager als het laagste tarief van Findio. Hierop heb ik inmiddels mijn persoonlijke lening overgesloten naar Geldshop. Bij het binnenhalen van klanten is Findio erg klantvriendelijk, maar als je eenmaal klant bent, hoor je niets meer van ze. Zo geven ze ook aan, als je alle documenten in 1 keer goed opstuurt, je een cadeaubon van Bol.com ontvangt. Het maakt dan niet uit, of er een contract wordt afgesloten. Dit wordt elke week door hen opnieuw bekeken. Maar ondanks het feit, dat mijn contracten inmiddels 6 weken geleden zijn opgestuurd, heb ik niets ontvangen. Na 5 weken heb ik hierover een mail gestuurd, maar daar werd door Findio ook niet op gereageerd!! Klantvriendelijkheid is bij dit bedrijf ver te zoeken!!! Alleen bij het binnenhalen van klanten is men erg snel, maar daarna laat alles behoorlijk te wensen over!! Ik ben inmiddels blij met het feit, dat mijn persoonlijke lening niet meer bij Findio is ondergebracht!!!

Sterke punten
Snelle afhandeling!

Zwakke punten
Onbetrouwbaar!!

Bezoek Findio Reviews over Findio

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Findio
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden