Bij Interbank wordt lenen begrijpelijk gemaakt voor klanten. Bij het afsluiten van een lening, gaan klanten een financi�le verplichting aan. Het is dan ook verstandig om goed na te gaan welke lening men afsluit en welke voorwaarden daarvoor gelden. Interbank helpt klanten in dit soort gevallen om een verantwoorde lening af te sluiten. Dit is dan ook de reden waarom de bank samenwerkt met onafhankelijke financi�le adviseurs. Deze helpen de klant met informatie en advies. Op deze manier kunnen klanten een lening afsluiten die het beste bij hen past. Deze bank heeft ongeveer 150.000 klanten en behoort daarmee tot een van de grootste aanbieders van consumptief krediet in Nederland. Interbank is onderdeel van Cr�dit Agricole Consumer Finance Nederland B.V. (CACF NL), een dochter van Cr�dit Agricole S.A., een van de grootste financi�le instellingen van Europa. De bank is dan ook een solide bank met veel expertise o het gebied van de financi�le dienstverlening. Daarnaast beschikt de bank ook over een geldende bankvergunning. Klanten kunnen dus gerust en veilig zaken doen met een betrouwbare bank. Bij Interbank staat het belang van de klant centraal. De medewerkers vormen daarbij het hart van de onderneming. Hun kennis, flexibiliteit en slagvaardigheid zijn doorslaggevend geweest voor het succes van de bank. Klanten kunnen dus altijd rekenen op een goede service van de bank. Interbank staat ook voor verantwoord lenen geld lenen. Men kan hierbij rekenen op betrouwbaar advies van de tussenpersonen, die bij de bank zijn aangesloten. Bij het geven van advies wordt de persoonlijke en financiele situatie van de klant in ogenschouw genomen. Bij Interbank hebben klanten de mogelijkheid om een persoonlijke lening, doorlopend krediet, beter wonen financiering, restschuldfinanciering, woning voordeel financiering en financial lease af te sluiten. Men heeft dus een varieteit aan mogelijkheden indien men een lening wenst af te sluiten bij Interbank. Op de website van deze bank wordt ook breedvoerig informatie gegeven over de voorwaarden, waaraan men moet voldoen om in aanmerking te kunnen komen voor een lening.


Persoonlijke lening

Bij Interbank hebben personen de mogelijkheid om een persoonlijke lening aan te vragen. Deze vorm van krediet is een lening met een vaste rente en een vaste looptijd. Deze lening kan onder andere gebruikt worden voor de aanschaf van goederen met een beperkte levensduur. Daarnaast is deze lening meer bestemd voor personen, die op zoek zijn naar zekerheid. Een ieder vanaf 21 jaar tot en met 73 jaar, kan een persoonlijke lening aanvragen bij InterBank. Bij een persoonlijke lening kan men de afgeloste bedragen niet opnieuw opnemen. De looptijd, de rente en het maandelijks te betalen bedrag worden van te voren besproken. Men heeft de mogelijkheid bij InterBank om bedragen te lenen tussen de 2.500 euro en de 75.000 euro. De hoogte van het te lenen bedrag is geheel afhankelijk van de persoonlijke situatie van de klant.


Doorlopend krediet

Naast het afsluiten van een persoonlijke lening, kan men ook een doorlopend krediet afsluiten bij Interbank. Deze vorm van krediet is vooral geschikt voor personen, die graag wat extra geld achter de hand hebben om onvoorziene uitgaven te kunnen opvangen. Een doorlopend krediet is vooral bestemd voor personen, die een regelmatig terugkerende geldbehoefte hebben, die regelmatig extra willen terugbetalen en die minimaal 21 en maximaal 59 jaar oud zijn. Bij een doorlopend krediet heeft men een afgesproken geldsbedrag tot zijn of haar beschikking. Tot de afgesproken kredietlimiet kan men dan geld opnemen, aflossen en indien nodig het afgeloste bedrag wederom opnemen. Deze leenvorm is zeer geschikt voor klanten die niet precies weten wanneer ze geld nodig zullen hebben en voor hoe lang. Het doorlopend krediet zorgt voor extra financiële ruimte voor de klant en moet voor de 68ste levensjaar terugbetaald zijn. De rente bij een doorlopend krediet is variabel en er is geen vaste looptijd. Klanten hebben de mogelijkheid om een bedrag tussen de 2.500 euro en de 75.000 euro te lenen.


Beter wonen financiering

Personen die een eigen woning hebben of die van plan zijn een nieuwe woning te kopen, hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van de 'beter wonen financiering' van Interbank. De Beter Wonen Financiering is een persoonlijke lening met een lage maandtermijn, een vaste rente en een looptijd van maximaal 15 jaar. De lening moet voor de 74ste levensjaar afgelost zijn, en het volledige geleende bedrag moet men besteden aan de eigen woning. Deze vorm van krediet is vooral geschikt voor personen, die een eigen woning hebben of bezig zijn met de aankoop van een nieuwe woning. Daarnaast kan men ook gebruik maken van deze lening als men van plan is te verbouwen. Deze vorm van krediet is bestemd voor een ieder vanaf 21 jaar tot en met 63 jaar en biedt de klant zekerheid. Men weet precies wat de looptijd, rente en het maandelijks terug te betalen bedrag is. Onder bepaalde voorwaarden kan men de rente van de Beter Wonen Financiering ook nog aftrekken van de belasting. Klanten kunnen bij deze vorm van krediet bedragen lenen tussen de 15.000 euro en de 75.000 euro. De hoogte van het bedrag waarvoor men in aanmerking komt, hangt helemaal af van de persoonlijke situatie van de klant.


Restschuld financiering

Personen die een eigen woning hebben en ook nog een restschuld, kunnen een restschuld financiering aanvragen bij InterBank. Met deze vorm van krediet leent men een bedrag om de restschuld(en) af te betalen. Het gaat in deze om een lening met een vaste rente en een vaste looptijd die ingesteld kan worden voor een periode tussen de 10 en 15 jaar. De rente is ook nog eens onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar. De Restschuldfinanciering is geschikt voor personen met een restschuld, die geld willen lenen om hun restschuld af te lossen. Deze personen moeten tussen de 21 en maximaal 63 jaar oud zijn. Deze vorm van krediet biedt de klant zekerheid. Men leent een vast bedrag en een vaste rente per maand. Daarnaast weet men ook wanneer de lening afbetaald is en of zal zijn.


Contact gegevens

Interbank N.V. Entrada 600 1114 AA Amsterdam-Duivendrecht Correspondentie adres: Interbank N.V. Afdeling Klantbeheer Postbus 855 1000 AW Amsterdam Voor eventuele vragen en of opmerkingen kan men op werkdagen tussen 08.30u en 17.00u en op de zaterdag tussen 10.00u en 16.00u contact opnemen met de klantenservice van Interbank via het nummer 09008688. Daarnaast kan men ook een e- mail sturen naar [email protected]


InterBank Reviews

    Machtsmisbruikers

    Lening van mijn ex uiteindelijk af betaald. 15 jaar later zit ik nog met een onterechte BKR. In middels heb een nieuw gezin met 3 kinderen. Nu word mijn nieuw gezin ook kapot gemaakt door deze bank die machtsmisbruik maar al te graag toe past. Deze bank zou ten dode moeten vallen. Het is werkelijk idioot dat een bank die een registratie plaatst de enige is die hem weer weg mag halen sigaar uit eigen doos. Wat een instelling die bkr

    Sterke punten
    Deze bank heeft geen sterke punten

    Zwakke punten
    Oneerlijk Achterbaks On professioneel Dom Niet eerlijk Grote bek Enz enz enz enz enz

    Uitsekende service in mijn situatie

    Rapid response en hulp

    Sterke punten
    Snel en effectief geregelt

    Rente vergoeding

    Mijn ervaring met interban tja teveel rente berekenen is 1 maar terug betalen is 2 . Het kifid zegt terug betalen vanaf 2005 interbank zegt wij hebben geen data dus we betale; terug vanaf 2008 .in de uitspraak van het kifid staat hoe interbank moet gaan berekenen interbank zegt nee wij doen het anders waardoor de mensen minder terug krijgen dan waar ze recht op hebben volgens het kifid . Een schande vind ik dat . Een grotere schande is dat als mensen zich laten bijstaan door een jurist krijgen ze helemaal geen aanbieding voor rente terug gaaf terwijl dat wel betaald is door de leningnemers , de heren cohen , droste enz ga jullie schamen gewetenloze dieven/zakkenvullers .

    Sterke punten
    Slecht communiceren , asociaal personeel met name dhr mink portefeuille beheerder bij interbank ,

    Zwakke punten
    Eerlijkheid

    Dieven

    Ondanks een uitspraak van het kifid proberen ze nog steeds de kluit te belazeren en als je erover belt met interbank dan moet je je contract nummer geven ze voeren dat in en dan schieten ze in de kramp omdat erbij je dossier staat dat er een advocaat mee bezig dan krijg je de meest idiote antwoorden onder andere van ene meneer mink of van haalen en liegen dat ze doen niet normaal en als je vraagt waarom men niet verder terug gaat dan 2008 dan zeggen ze er was geen data of dat men toen geen hoge rente rekende maar in de uitspraak van het kifid staat welke formule ze moeten toepassen en nog doen ze dat niet terwijl die uitspraak bindend is . Met de rekentool van bnn vara kassa komen mensen hoger uit dan interbank wil vergoeden vandaar dat men op hun site praten over gemiddeld duizend euro vergoeding maar heel vaak niet mer dan twee honderd als ik de rekentool van de vara gebruik kom ik vanaf 2008 op een bedrag van rond de 12000 euro gebruik ik de euribor rente ipv de dnb rente dan kom ik nog hoger uit . Maar het zijn geen dieven hoor . Sluit nooit wat af bij interbank , want een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken , ondanks gelikte interviews in het magazine infinance .

    Sterke punten
    Liegen feiten ;verdraaien , en de arrogantie van de service mederwerkers

    Zwakke punten
    Eerlijk zijn , open communiceren , email lezen , terug bellen ,

    Asociale bank met asociaal personeel

    De grootste oplichtersbank ter wereld!!!!!!

    verlaging maandtermijn.

    Sinds 2010 los ik op mijn doorlopend krediet nummer: 217296173. €225, per maand netjes af. nu mijn huis met zwaar verlies verkocht is in juni 2017! heb ik netjes gevraagd om mijn maandtermijn aan te passen naar €105 per maand. maar interbank nv werkt nergens aan mee. heb al mijn gegevens al 6x verstuurd. heb in november een klacht neergelegd. maar interbank reageer gewoon weg nergens op!! heb 2 maal met dhr buining (PRECARE ) en dhr sanders gesproken. en zeggen glad hard uw gaat de WSNP-TRAJECT MAAR IN!! ongeloofelijk hoe ik behandeld wordt! mijn budgetcoach(jurist) overweegt een klacht in te dienen bij het kiffid. en bij kassa (vara) op elke brief van interbank staat : kunt uw het niet meer betalen dan zoeken wij voor een passende oplossing!!!! daar klopt dus werkelijk niets van!!! zelfs mijn bugdetcoach krijg geen bericht terug!! van interbank nv! daarbij heb ik soms de kracht ook niet om elke dag achter interbank nv aan te zitten aangezien ik aan de spierziekte a.l.s lijdt.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles.betreft interbank de medewerkers zijn rond uit onbeschoft! aan de telefoon!. ze komen niet na wat ze schrijven.onder aan hun eigen brieven. met wij zoeken met uw naar een passende oplossing!!!! en over dhr buining van pre - care interbank en dhr sanders niet te spreken! oplichters zijn het!

    Woeker rente

    Bijna 14 jaar geleden een lening afgesloten voor onze nieuwe woning. Er wordt door de variabele van 9 tot 14 % meer rente betaald als aflossing hebben hierdoor nog steeds een behoorlijke schuld waar wij van ons levensdagen niet vanaf komen hebben enorm veel spijt dat wij met deze bank in zee zijn gegaan.Ons advies begin er niet aan.

    Sterke punten
    Geld uitlenen tegen variabele woeker rente.

    Zwakke punten
    Komen je niet tegemoet, en hun incasso bureau is mensonterend.

    Leen nooit bij Interbank

    In het verleden een doorlopend krediet gehad bij Interbank.In het begin een rente van 7%. In drie jaar tijd zat ik al op een rente van 13%. Ik vroeg me altijd af waarom er steeds een verhoging van de rente kwam. De rente steeg nog harder dan de benzineprijzen. Op een lening van 19000 euro is deze stijging enorm. Nu ik alle ophef lees over deze bank snap ik het wel.Ik hoop dat ze ook zullen omvallen net als de DSB-bank. Voel me aardig opgelicht door Interbank. Ik ga een compensatie vragen want ik laat me niet oplichten. Kortom kijk uit voor deze bank!!!

    Sterke punten
    Sterke punt is de rente steeds verhogen en nooit verlagen!

    Zwakke punten
    Zeer zwak dat een bank zo met clienten omgaat.

    Duurt lang

    Dinsdag aanvraag ingediend en nog niets vernomen. Er staat op de site binnen 2 werkdagen.. Niet dus. Ze hebben naar mijn mening alle tijd en als je belt.. Ja het is nog in behandeling er moet nog een 2e controle plaats vinden... En die 2 werkdagen dan! Lastig als je iets snel geregeld moet hebben. Ook moet je er zelf achteraan bellen. Alleen als ze wat te kort komen hoor je iets.

    Sterke punten
    Nog niets. Kan nog komen

    Zwakke punten
    Te traag, niet aan de 2 werkdagen houden zoals op de site.

Bezoek InterBank

Schrijf je eigen review